True story.

Guuuud vad skönt det ska bli med helg! Imorgon är det Fredag äntligen. Veckan har gått hyfsat fort, men har inte riktigt kommit i säng som jag ska. Har somnat efter 12 varje natt nästan och vaknat galet trött dagen efter. Har verkligen inte kunnat sova ordentligt. Har vaknat runt 4 varje natt och drömt mardrömmar. Har ingen aning om varför, det händer ju inget speciellt just nu. Saknar bara min kille något enormt, vi har inte träffats på väldigt länge och det känns i både humör och hjärta. Börjar gå in i en apatisk period verkar det som. Är det hösten som knackar på? Jag är ganska så likgiltig vad det gäller allt och uppkäftig har jag lyckats bli också. Det är inte OK att vara ifrån sin älskling så länge! 

Stars spell out your name

Ligga på ditt bröst, känna dina andetag, din värme och din famn. Dina armar runt om mig, skyddande fina armar som bara älskar med min kropp. Jag känner dig inom mig, vi blir ett. Vi andas tillsammans. Mina händer leker med dina konturer, de kommer aldrig bli en vana. Andas in dig och aldrig glömma. Stänga ögonlocken och njuta fullt ut av din fantastisk unika smak. Min kropp skriker efter mer, kan vi inte komma närmare? Du kommer aldrig mätta mina sinnen. 
Jag svälter...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0