WOOOW!

Äntligen fredag igen och denna helg får jag ta nya tag i den där "lugna" helgen jag skulle ta förra helgen. Ja för det blev massor av fest och aj aj aj fylla förra helgen ändå. Inte bra. Så nu tar jag nya friska tag i dena helg och hoppas på att kunna hålla mig lugn. Kanske en powerwalk imorgon för att komma ut i det friska vädret? oh jag har blivit så pepp på att loosa lite weight! Vägde mig på jobbet för någon dag sedan och jag kan inte säga att jag är mer än lycklig. Vägde mitt förra års målvikt MED arbetskläder. haha ja det är sant! Så imorgon blir det nog att sätta på sig träningsoutfiten och bränna lite fett!





Nu ska jag lägga mig i sängen med min rosa onepiece och stoppa in en Göteborgs Rapé under läppen och kolla Robinson. Missade det igår!

Vad ska ni hitta på ikväll? Fest som vanligt kanske?



Kommentarer
Postat av: stella

Det blir vin och upppackning hos mig:) Saknar dig pullan. Kul att höra att det går bra med din vikt:)

2011-09-09 @ 23:09:38
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0