Måndag.... Igen.

God morgon mina små hjärtan.

Ännu en ny vecka framför oss. Hade tänkt fixa bankkort i detta land. Men kom senare på att jag antagligen behöver personnummer eller iallfall D-nummer innan dess. Det låter mest logiskt. Ellerhur?

Gaahh.

Dåligt väder idag verkar det som också. Väldigt grått. Det har fasiken vara tråkigt väder hela helgen. Nu får det vara nog, snart ska det ju bli varmt och så... Känner ju jag att jag vill att det ska iallfall.

Igår saknade jag er mina söta kärlekar där hemma. Saknar att kunna ta en kaffe med er och snacka skit. Bara få ur sig all onödig information och få lite onödigt tillbaka. Så himla skönt är det. Saknar er verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0