Nu är det FREEDAAAG!

God morgon finisar!

Skönt med Fredag va? Jag får väl inte säga att det är skönt med Fredag egentligen. Har ju helg nästan varje dag mot alla andra. Men det är så skönt att veta att min kille kommer sova jämte mig och vakna med mig istället för att vi går upp och han ska till jobbet så fort. Och nu blir det långhelg också. Han är ledig till Onsdag. Så imorgon ska vi kolla bio och kanske äta ute. Det låter precis så som jag vill att det ska vara.

Idag, ja idag ska jag börja kolla på The walking dead. Laddade hem den första serien för säkert två veckor sedan. Men sedär ja.. Jag är visst upptagen i mitt lediga liv jag med. Hehe. Idag skall det ske iallfall! Har fått många tips om serien så förväntar mig faktiskt något bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0