Torsdag 19 april

God morgon!


Killen har precis åkt till jobbet och jag sitter här med en stooor kopp te och njuter. Vädret ser dock inte ut att vara så speciellt lockande idag så får se vad det blir att hitta på. Förlåt för dålig update igår, men hade tvättstugan några timmar och fixade här, + att jag hade lite ärenden i city att göra så var för det mesta inte hemma igår.
Träffade äntligen min barndoms-kompis som också flyttat hit för några månader sedan. Vi hade massor att prata om då vi sågs senast 09 på festivalen i Hultsfred och innan dess i 4:an i mellanstadiet. De flyttade från vår stad då.
Iallafall, grymt kul att träffa honom och de andra två tjejerna han bodde tillsammans med. Galet gäng! Precis som jag vill att det ska vara. Känns faktiskt som att de är några jag kommer umgås med ganska så ofta i framtiden.

Underbart det känns att allt börjar ta sin fart i mitt liv i den här lilla staden. Ja, jag säger lilla staden för att detta är ingenting alls av vad de stora städerna i Sverige är. Här tar alla det så himla lugnt. Liksom inställningen "händer det, så händer det". Kan bero på att alla går och röker gräs överallt. Men vad vet jag. HAHA!

PUSS på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0