Välkommen!

Solen skiner idag igen. Igår var den uppe och kollade medan jag var på jobbet, när jag slutade blev det regn... PPffftt... Idag känner jag mig jävligt pepp på livet, vilket är konstigt, denna vecka ska vara en "röd" vecka. Dock har det inte kommit till skott än, men brukar vara en satkärring rent ut sagt, det vet mina närmaste. Hehe Föråt!! Men jag kan verkligen inte göra någonting åt det. Jag vet vad det är för speciell dag idag också! Idag ska jag byta linser, vet inte om jag ska ta mina gula, bruna eller köra en neutral månad igen. Älsklingen ville ha en blåögd flickvän till födelsedagen. Men jag vet faktiskt inte om jag kan hålla mig... DARN!

Ska nog ta mig en liten sväng på byn innan jag åker till jobbet. Ska kolla upp lite saker


För övrigt så vill jag till Sverige nu!! Jag har beställt Wedge Sneakers från Brandos.se! Som jag självklart skickade till mina föräldrars adress. KATCHING! Tjänade 100 spänn på att köpa från en svensk sida. Hoho norska pengisar är såååå bra!



799 Svenska kronor. Som hittat!

Skor - Bullboxer: 133805030 | Yttersidan av skon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0