Hopplösa Söndag (varning för depp-inlägg!!)

Huuujeda mej.
 
Söndagar är verkligen ingen dag för mig. Det är alldeles för mycket ångest. Helgen gå alltid så himla fort! Orättvist!! + att Måndagar aldrig är tillräckligt upphetsande, man längtar väl aldrig till Måndag?
Ja söndagar är endast till för att förbereda sig för en ny vecka och just bara för att det är en så himla tråkig dag så blir det automatiskt lite att man hittar fel här och där. Nästan som en bakfylla... Då är allt fel och tråkigt, jobbigt och man är ful.

Just idag har jag hittat fett på mina lår.


Det har jag inte sett innan så det är Söndags FEEEL!
 

Tråk-söndag har även kommit med tråkigt väder. Moln Moln Moln! Kul liv. Vem gillar moln??! INGEN! Varför finns moln? Moln förstör bara fint väder och får molnen tillräckligt med självförtroende så ösregnar det och de börjar skrika och ha sig. (vissa kallar det åska) Moln ska sparkas på och hoppas på! Inget mer med det.

Det är fett på låren som aldrig varit där.

Sålänge det inte regnar... (men bara om det inte gör det)  så ska jag nog ta med min kille ut på en powerwalk och så får vi göra utfall och massa andra jobbiga saker. Jag menar, det är väl bara att göra Söndag till den dagen den vill vara. Låta Söndag få leva upp till vad dagen är. Jag ska svettas, slita sönder mig själv och lyckas få min man att tycka att den är lika tråkig och ångestfylld. Jag ska göra så att Söndag känner sig jobbig...

Vad har gjort mina lår dallriga idag?


Söndag ska känna ånger!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0