Söndag

Hej alla fina vänner!

Igår blev det middag på T.G.I Friday's med killen. Beställde en innerfilé på 280g, med bearnaisesås och en flaska vitt till det förståss. Jag åt upp allt!! ALLT! Det var inte en liten bit kan jag säga men oj oj oj vad duktig jag kände mig när jag åt allt. Skandal!
Har äntligen fått min första lönespec. i norge. Jag har inte vågat öppna den än! haha

Vi har äntligen fått oss en ny 150 säng och efter att ha delat en 120 säng i tre månader med en kille på 100 kg och 187 cm lång... Då känns det bra att kunna röra på sig i sängen igen och underbart skön är den.

Idag skiner solen igen, det är lustigt det här vädret... Jag ska passa på att ta vara på solen och ge mig ut snart tänkte jag. Får se ifall jag får med min killen som sitter helt fast i Battlefield 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0