"En dagens tack"...

Hej, förlåt att jag varit värdelös på att uppdatera er om vad som händer... Men nu verkar strejken vara över så ska ge mig iväg till skatteetaten snart och vara först inn!! hehe blir alldeles för mycket kö efter 10 så måste vara uppe med tuppen! Nu blir det ett stoooort glass nyponsoppa och grädde, lite fil och flingor och sen ska jag nog vara redo för denna underbara Tisdag också! Fint väder står på schemat och oj oj oj vad jag önskar att det blir fint och riktigt varmt till helgen! För jag är ledig hela helgen!

Fick dessa underbaringar från min kärlek när jag kom hem i fredags-kväll. Han hade gjort om hela vardagsrummet till en myshörna och hält upp ostbågar och köpt "Kos" till mig och dessa vackra rosor stod framme. + att han köpt Zelda - skyward sword!! När jag flyttade hit glömde jag det hemma i min konsoll och hade bara med mig fodralet till spelet! SNACKA OLYCKA!! Så nu hade han köpt det till mig så att jag kan spela det när jag vill!! Min underbara söta fina kille.





Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0