saknad!!

Jag saknar mina vänner. Jag saknar tjej-gänget.

Jag saknar dem så enormt. Jag saknar att vara uppe sent, festa och göra bus med mina flickor. Mina jävla älskade tjejer. Göra dumheter i mataffärer, leka löjliga lekar som var okej att göra när man var 14 år, inte 24 år.  Saknar att leka "Jag har aldrig." och att skratta åt vad någon av dem har gjort på förfesterna med en liten gnutta för mycket alkohol. Att skratta åt och heja på folk som bråkar efter att det enda utestället där jag kommer ifrån stänger. Att dricka säkert 4 jägershotar för mycket. Börja prata om larviga saker. Att ha tjej-kvällar, laga mat tillsammans och att prata om allt mellan himmel och jord. Jag saknar att göra spontana road trips som leder in på smala skogsvägar och att bilen stannar och att någon av oss måste hoppa ur mitt i mörkret då vi skrämt upp varandra med att prata om "Wrong turn". Att komma på en "snabb-kaffe" som varar i mer än tre timmar och att spontat hänga med på någon oväntat och att komma hem alldeles för sent för att orka upp till jobbet dagen efter. Jag saknar att bara ha riktigt kul och  att det ändå inte var planerat att det skulle bli så fruktansvärt kul som det blev.


Älskade är ni.

Kommentarer
Postat av: becca

det är exakt allt det där jag saknar med<3

2012-06-10 @ 10:24:31
Postat av: stella

Jag saknar dig massor!

2012-06-10 @ 17:07:00
URL: http://stellaruns.blogg.se/
Postat av: Sara

Naaw tesen!! Saknar dig! Längtar tills du kommer till Sverige igen!

2012-06-11 @ 14:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0