Snart är det midsommar!

Det betyder bara en saaaak! Nypotatis, sill, skinka, gräddfil och gräslök! Gud vad jag ska svulla med det när jag kommer hem till Småland. Ja, för imorgon åker jag och min kille hem till Sverige för att ha semester en vecka. Det kommer bli underbart att träffa alla mina älsklings-vänner. Har inte träffat dem på riktigt på nästan ett halvår. När vi kom hem från vår 3 månaders semester i vinter så hade jag bara en vecka på mig att packa allt innan jag skulle flytta hit.

Åh vad jag längtar till mina tjejer där hemma!!

Förresten har jag inte bloggat på några dagar nu för det har blivit dubbelpass för mig på jobbet, så har knappt varit hemma. Mumsiga pengisar blir det för mig iallfall. Det är behövligt!!

Nu ska jag ner i tvättstugan igen... TJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0