Onsdag 2 maj

Har varit en härlig långhelg. Värt varenda minut. Igår blev det en sväng runt byn igen. Jag börjar förstå lite hur det ligger till här. Men fortfarande en nybörjartjej i denna stad. Gick igenom en botansk trädgård och kollade på träd och blommor. Hur ofta händer det? Men sjukt mysigt då vädret var helt fantastiskt. Det märks att alla blir glada och pigga av solen. Många som passar på att vara ute när det är så fint väder.





Nördiga jag... Såg sjävklart en triforce i närheten där jag bor. Från tv-spelet Zelda.



Såhär ser min innergård ut. Varje gång jag kommer in eller går ut så tänker jag på att det ser ut lite som där "lillebror" i Karlsson på taket bor. hehe Det är väl inte så vanligt med innergårdar längre. Det är väl därför jag tänker på det. Men sjukt mysigt är det.

Kommentarer
Postat av: sanna

Skäggig Erik :-P

2012-05-02 @ 10:22:40
Postat av: sanna

Skäggig Erik :-P

2012-05-02 @ 10:24:25
Postat av: sanna

Skäggig Erik :-P

2012-05-02 @ 10:24:32
Postat av: sanna

Skäggig Erik :-P

2012-05-02 @ 10:24:33
Postat av: stella

Roligt med bilder!:) Ser ut som en fin innergård. Hannes och jag var och kollade på körsbärsträd ihelgen i kungsträdgården. Mysigt att gå runt i parker och bara kolla på allt och alla:)

2012-05-02 @ 12:00:21
URL: http://stellaruns.blogg.se/
Postat av: EHLIN

ÅH! har också varit i botanisk trädgård där. Myyys! Så... har du flyttat? äh, kanske borde läsa längre ner innan jag frågar något! ;)

2012-05-02 @ 20:07:37
URL: http://ehlinochelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0