Onsdag 30 Maj 2012

Uppe med tuppen. Fast jag inte ens behöver.... Skulle kunna sova två timmar till men blir så svårt att somna om efter att min kille gått upp. Så då får det bli såhär istället. Får göra något nyttigt av förmiddagen och ge mig av till skattekontoret och fixa mig ett personnummer så att jag finns till i detta land. hehe Tror det öppnar vid nio så skulle ju vara bra ifall jag var där redan då. Men känner jag mig själv kommer det inte bli förrens vid tolv. Gaah... Skulle jag faktiskt göra mig ordning och göra det nu så skulle jag få några timmars vila innan jobbet. Men får skylla på den lata tjejen i mig.


Jag skulle kunna överraska mig själv ganska bra annars och göra det...



To be continued....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0