Sött!

God morgon alla!

Idag är det en skön förmiddag, sitter och njuter av att inte behöva springa till jobbet på morgonen. Dock är det faktiskt lite tråkigt att det är så fint väder när man ska jobba eftermiddag. Verkar bli riktigt bra väder idag igen! Soligt och härligt. Jag är så sugen på att lägga mig i parken, men det är mycket varmare till eftermiddagen och nu lär det fortfarande vara blött och kallt gräs. Jag ska nog ta mig lite att äta istället. Har inte fått i mig frukost än, även att jag varit uppe sedan 7. Får bli en film till det också. kanske lägger mig under täcket och myser sen igen. För det får man om man vill.

Tänkte visa lite bättre bilder på mina nya jeans-shorts. Köpte dem i Göteborg i helgen. Billigt och bra inköp nu när sommaren börjar komma.





Kommentarer
Postat av: Steffo

Kan jag få bli Din slav ? (mejla i så fall)

2013-03-08 @ 05:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0