yippie, Måndag!!

Härligt med en ny vecka! 

Sitter just nu och tittar på Big Brother och äter frukost. Har inte haft så mycket att blogga om i helgen och så blir det ju så att man vill kramas så mycket man kan på helgerna för att man kan. ^^
I Lördags så började vi vår bup-runda runt 2 och avslutade den med två sex-pack och Mario Party. Efter varje omgång man vunnit tävlingarna i spelet skulle man ta en shot och jag var ganska så dragen runt tolv på kvällen. Grabbarna gick ut och tog fler drinkar, men jag orkade verkligen inte följa med. Jag var onykter och kände att gå ut till någon mer bar var alldeles för mycket för mig. Så jag önskade pojkarna en trevlig fortsättning och direkt efter att jag stängt dörren slängde jag mig i sängen och somnade. Jag känner mig själv ganksa bra ;)

Vad har ni hittat på i helgen?

Kommentarer
Postat av: stella

I fredag var det knytkalas hos mig för att jag har fyllt år. I lördags var jag och pojkvän i Kisa och i söndags softa vi i en park hela dagen:)

2012-05-14 @ 14:43:16
URL: http://stellaruns.blogg.se/
Postat av: sanna

med bokklubben innebär det att vi gemensamt bestämmer en bok och sen läser vi ut den på typ en månad sen träffas vi och fikar och pratar om vad vi tyckte om boken och så :)



haha inget barn och inget gift och inget hus ännu iaf. men en annan dag :P du är för söt min fej. Cam ooon! ska sätta mig att rengöra ballen någon dag sen får det bli blommor där ute :D tihi. se om ja har gröna fingrar :D

2012-05-15 @ 00:28:58
URL: http://makemedangerous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0