åh ja.....

Oj oj oj... Har inte bloggat på länge länge.

Hei!
har inte blivit några inlägg på ett himla tag... Det har inte varit så speciellt mycket att snacka om. träningen? Njää.. den har inte kommit igång även att jag varje dag står en meter från en träningsnarkoman. Vi har bara pratat om att hon ska få in mig på gym. Myckte snack, lite verkstad. Bleeeh... Men jag orkar verkligen inte efter jobbet. Eller innan. Det finns liksom ingen lust. Eller någon som drar med mig ut. Tror nog att det är det som behövs.
Jag sitter bara här och kollar flygresor till Thailand. Som vanligt drömmer jag mig bort. Jag får inte nog av det landet. Nu är det 30 minuter kvar innan jag ska på trikken till jobbet.
I helgen blir det jobb och min kille ska uppåt landet och åka fyrhjuling! Så det blir ensamkos för min del. Hmm... Vad ska jag hitta på?
En av mina bästaste kommer på Onsdag eller Torsdag. Det ser jag massa fram emot!! Då får hon med mig ut och svettas lite tror jag. Kuligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0