03.10.12

Woho.. Idag var det en bra dag på jobbet! Gick himla fort och massa kul saker. Så idag hann jag inte ens ta rast, så åkte direkt till MAX för att inhandla lite mat till mig och min sjuka kille. Det har regnat som bara tusan idag. Vägarna blir typ översvämmade och man får hitta nya vägar att gå för att inte drunkna. Typ.....

Jag kom precis på att Hollywoodfruar gick på trean igår så jag har ett avsnitt att se på play. Åhh.... Undra om jag ska se det ikväll eller om jag ska ta det imorgon. Ja, ibland är det svårt i livet. haha I-landsproblem. (eller säger man U-landsproblem här kanske?) mehehe Norge... Ja, det finns ju en anledning till att de behöver oss. Storebror fixar alltid.
Jag har onödigt mycket pengar kvar efter min lön..Snart får jag en till. Ingenting att köpa denna gång heller. Kanske en vinterjacka. Men jag är ju aldrig ute i snön. Får kanske bli en snygg "inte-så-varm" men snygg jacka. Snygga jackor är snyggt. Ellerhur?


Kommentarer
Postat av:

Skönt för dig att ha överflöd med pengar!!!
Jag vet knappt va pengar är...

2012-10-03 @ 22:12:33
Postat av: Anna

Finns något som heter spara med kan väl vara bra om ni vill åka på lång semester igen eller köpa något riktigt dyrt typ hus

Svar: ja vi har pratat om att kanske köpa något hus i sverige och fixa ordning medan vi bor här. Det känns bara så himla bra att ha pengar över efter varje månad och sparar det gör vi. Jag är bara så van att alltid lägga undan så mycket som möjligt varje månad inför en långresa så nu glädjer jag mig massa åt att kunna köpa vad jag vill och samtidigt ha massa pengar över :D
Barbiegris

2012-10-08 @ 18:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0