Hej Hej!



Sitter som i vanlig ordning och väntar på eftermiddagsjobb. Kan vara en av de värsta sakerna att göra. Ja och sen är det ju inte så att jag orkar eller har viljan till att göra något innan jobb heller. Har iallfall ätit frukost och så har jag ju kollat på Ensam mamma söker.. meheehe..
Annars då? Jo, det är väl som vanligt. Kanske kommer till Svedala i helgen. (OOPPS!) Efter flera veckor med 6 dagars jobb och övertid så är man inte på topp. Stackars min kille som ibland kan få skäll utan att jag egentligen har någon anledning. Jag är så duktig på att säga dumma ord som är FÖR dumma. Så här när jag sitter och tänker på det så får jag dåligt samvete. För vem vill inte vara världens bästa flickvän och aldrig ta upp någonting utan att göra en liite för stor grej av det. Meeh... Är inte alla kvinnor så?

Vi har haft några skitbra dagar, ätit ute och han var världens gentleman, drog ut stolen och bjöd på allt. Myst galet framför House och somnat i soffan under duntäcket. Igår lagade vi älgkött tillsammans och hade det ännu bättre. Idag jobbar jag eftermiddag och får träffa han 1 timme innan läggdags. Så nu är jag sur för det...

Mina pengar på min mobiltelefon har tagit slut så jag kan inte ringa eller skicka sms, då blir jag också sur, för jag orkar inte gå och fylla på den innan jag åker hemifrån. Kanske helt enkelt bara är ett sur-dygn som har satt sig fast på mig nu. Hatar att jag kan bli sur så lätt och helst plötsligt. Min kille är också trött på det säger han.


Ikväll är jag säkert skitglad.

Skulle man kunna be om ett schema på sur/glad-dagar?

 

Kommentarer
Postat av: stella

Menar du Sverige när du skriver Svedalen? INte lätt det där med humöret:/

Svar: japp. men det är inte säkert så vet inte om jag åker än :P
Barbiegris

2012-10-02 @ 14:58:52
URL: http://stellaruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0