the last firstborn...

Ringer till Sverige för att planera tandblekning och fix. Har i flera år nu varit så sugen på att bleka tänderna och fixa min framtand som varit lagad i flera år, men aldrig lyckats blivit bra. S¨å denna gång ska det blir gjort för gott. Kan väl bli en fasad eller liknande. Skulle vara väldigt nöjd med att dra ut hela tanden och sätta dit en ny faktiskt. Folktandvården lägger inte stor vikt på att man ska vara förnöjd med utseendet efter man går där ifrån verkar det som så denna gång vänder jag mig till en privattandläkare som får betalt för vad han gör och vill få mig nöjd när jag går där ifrån. Så det blir nog snart en lite längre visit i Sverige framöver. Låter himla lockande!!

¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0