Veeem längtar till helgen?

Min kille kommer inte att sova hemma inatt så idag har jag haft ensamtid på det stora centret i byn och inhandlat lite luxury things for mi self. Mmmm.. Gick in på M.A.C och bad de kolla igenom huden för rätt foundation och så följde det ju självklart med några penslar, ett puder och en mascara som ska göra underverk. mihihi. Hittade lite mysiga höstfärger i ögonskugga från Isadora också. Som sagt... älskar att köpa sånt här. Det blev ju lite till en tröst eftersom jag kommer sova ensam i natt. Just nu känns det väldigt ensamt här. Kom precis tillbaka från solariet. Ensam hemma igen... Bara jag.... och Sex and the city.




Håll tummarna för att jag överlever ensam.

Kommentarer
Postat av: sanna

Blogga mer då =-O

2012-11-07 @ 15:40:55
URL: http://makeMedangerous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0