GRANNJÄVLAR!!!!

Va faan. vad det ska låta och ha sig från de som bor över....!! jag blir nästan döv.. Ungefär lite..


Ja, igår längtade jag mig bort till Melbourne och spårvagnsrestaurangen! ooh!! Den var så romantisk så jag vet inte ens hur jag ska förklara. Flera gånger när vi var ute på promenad så kom den smygande förbi och man såg alla överkära par i den som satt och höll varandra i handen, kysstes ömt och... Ääh, nä det såg jag inte, men i min fantasi var det så.

Efter att jag hade sett den några gånger så började jag fundera på hur man skulle lyckas komma på den. Den stod ju aldrig still och släppte av och på. Men nu idag... ungeäfr 2 år senare har jag hittat deras hemsida och vet ni vad en 3 rätters på den kostar? typ AD 550:- per person. Ameeh? Jaja, det får kosta vad det vill. Dock är det inte världens varmaste i Melbourne och Australien i sig är inget för mig. Har liksom sett det, och det räcker. Så kommer nog aldrig få åka den där. Men det finns kanske någon annanstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0