Good morning, (Klockan är fortfarande innan 12.00)

Jag stod i köket och blev lika frustrerad igen. Ska man ha smör på mackan som man rostat i brödrosten (som måste stå på en spisplatta för att det inte finns någon annan stans att ställa den) så ska det självklart klinga från tallriken varje gång man brer (stavning?) för att den står på "avriningen" till vasken eller på sidan av kokplattan. Ju mer jag stör mig, ju mer lyssnar jag självklart och triggar upp mig själv. Haha alltså att ett rum kan göra en förbannad. Otroligt. Äsch, jag tänkte väl mest bara gnälla lite idag. 
Har precis ätit iallfall och nu sitter jag mest bara här i lugn och ro och väntar på att jobbet ska börja.
Imorgon efter jobbet ska vi kolla på en lägenhet, får se vad vi tycekr om den. Jag tycker den kostar lite mycket för att vara längre från stan, men den är sjukt fräsch så får se hur det känns efter att vi varit på visning.


 
 

Kommentarer
Postat av: sanna

Haha ja kan förstå dig måste vara skit med sånt litet kök!
Har ni hört något om lägenheten än?!

2013-08-08 @ 22:15:03
URL: http://makemedangerous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0