uuuuaaoou...

Här är det tomt som aldrig förr. när uppdaterad jag sist? eehh?

Kör på igen då.

Hej!!

Jag har i några veckor nu sprungit runt bland frisörerna, eller ja, kollat in hos kanske 4 stycken men det låter mycket bättre ifall man skriver att man varit galen. Iallfall så har jag till min inte så stora förvåning förstått att man absolut varken klipper sig eller färgar håret i detta land för det kostar runt 800 Nok att klippa sig. Alltså bara topparna! Det är sinnessjukt. Så då tog jag kontakt med en på Facebook och där hittade jag ju självklart en svensk trevlig kille som kör lite svart hemifrån när han inte är på salongen. Bam Bam!! Klippning och färgning för 800 exakt. Puuh. Så jävla skönt att inte behöva betala flera tusen för att bli fin igen. Så på Söndag blir det klippning och färgning. Jag känner mig redan snyggare.

Allt annat. Äh.. Ska jobba i eftermiddag från 14.00 till 21.00. Hade en ledig dag igår så känns helt okej. Nu ska jag fortsätta spela Battlefriens, sänka skepp på ren svenska faktiskt ;) Ladda hem den appen ni med och attackera mig!! Mitt namn är "Olefors".... har nog blivit lite beroende. Men sitter här hemma själv idag för min kille är ute och rör på sig med de andra pojkarna.

Puss vettja.
Ni får gärna komam med idéer om vad ni vill läsa om... Om ni fortfarande är kvar vill säga. Meheh

Kommentarer
Postat av: sanna

Fan på tiden!!!

2013-01-18 @ 17:02:35
URL: http://makemedangerous.blogg.se
Postat av: mormor


ja läser din blogg och tycker mycke-mycke om den

2013-01-30 @ 10:00:35
Postat av: mormor


ja läser din blogg och tycker mycke-mycke om den

2013-01-30 @ 10:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0