Mar. 05, 2013



hej sötisar!

Jag var ledig igår och idag. Då blir det ganska mycket "ta-hand-om-mig-själv"-timmar. Jag är nog född till att vara hemmafru. Älskar att pilla här hemma, springa till gymmet och svettas, sola, lägga ansiktsmask, gosa med min kattunge, gå i matbutiken i fyrtio minuter och planera dagens middag i lugn och ro tills herrn' kommer hem. Ja, men helt enkelt ta hand om hemmet som man aldrig annars har ork eller tid till. Ledig tid är guld värt... Dock vet jag att detta bara handlar om två dagar, jag vet att om det handlar om en längre tid så blir jag galen... Men dessa två vardagar ledig har varit behövliga.
Det måste ju hända något nytt snart. Jag blir så lätt rastlös.
Dock kom igår en spännande och oväntad överraskning som var väl behövd.

puss på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0