grävling.

haha
varför ska jag lyckas bli så förbannat svart jämt?
det är orättvist, och när jag ser andra som klarar av att
göra massa utan att det ska bli (HAHA) Tesen-style på det dessutom!
Jag blir bara så arg på mig själv, vad är det som gör att det blir såhär?
Måste göra en undersökning någon dag, börja riva bland massa gammalt kanske.
endast för att jag har tid... jag vill inte ha tid för fasiken.
men jag förlorar aldrig, det är det som är det bästa med mig. ^^,
klockan går och snart är det lägg dags,
är det kanske då som först du vaknar?
imorgon får jag reda på mina tester :) Det ska bli intressant, har ikväll även fått tillbaka min röst, får se ifall det håller sig tills i morgon. Hoppas på det!! För då betyder det att jag är på bättringsvägen!
Vi har umgåtts mycket nu, hoppas det uppskattas lika mycket från er sida ;)
mjaaou!




Natti natti mina små änglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0