fucking internet...

Internet har inte fungerat som det ska idag, därför dålig uppdatering mina söta små monster. jag har inte tagit självmord, eller blivit mördad.. det kanske bara verkade som det. Men nu ska allt vara som vanligt igen.

jag har precis stigit upp ur badet och tagit på mig lite kläder.
jag är för övrigt jätte glad, för jag har fixat spotify till datorn!
det är så himla bra, så slipperm an ladda hem massa musik, allt finns ju där.


Ikväll blir det en tripp till stan där jag ska möta upp Sääna och Beck.

x0x0 Barbiegris


Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

jag har mest tagit det lugnt idag (: har du en bra kväll snyggo?

2010-01-10 @ 19:15:57
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0