Underbara dagar med ett lejon.

Har precis kommit hem efter en husvagns-semester. Inte vilken som helst faktiskt. Det var min "officiellt" första. Hämtade upp pojken och drog iväg, det blev att handla massa gott på vägen med. Kommer fram och tar självklart en drink. Fint väder och fint sällskap. Men jag vet vad jag ska göra ifall jag köper en husvagn någon gång i livet. Skaffa mig en AC fy fan! Man skulle kunna tro att man vakna upp i helvetet varje morgon. Så jävla varmt är det inte ens i mitt rum på morgnarna. 
Vi badade i havet eller ja.. Jag försökte leka tuff från en början. Men som ni alla vet så är jag ju livrädd för fisk-jävlarna! När vi kommit ut en bit i vattnet så ordagrant Attackerar monsterna mig! Massa småfisk och när jag försöker skrämma bort dem jävlarna så kommer de bara närmare. En till och med bet mig lite... (fast det gjorde inte ont, bara inombords) gud, jag skämdes så mycket. En jävla tjej står och skriker i vattnet och slår med händerna på ytan. Fan vad glad jag är att pojken hade överseende med detta ♥. Jag fick hoppa upp i hans famn några gånger.


[om DU (fortfarande efter olika konsekvenser) läser, så ska du veta att jag verkligen skäms över att jag är så rädd och det var verkligen gulligt av dig att våga stå vid min sida även att jag betedde mig så fruktansvärt barnsligt] 

Efter den pinsamma incidenten tog vi oss till husvagnen igen och grillade. Grymt gott var det! Det blev film och mys senare på kvällen. Satt och pratade massa skit och hade allmänt roligt! Vi är såååå busiga!! Det är helt otroligt att jag har hittat en människa som är mer busig än mig. Slåss lite, göra fula grimaser och asgarva galet åt ingenting alls. Senare på kvällen drog vi ut på en snabbis-promenix, var väl ute i ungefär 15 minuter innan grabben knystar fram lite sött "jag håller på att bli uppäten, jag vill gå tillbaka" Ja då var det iallfall hans tur att visa en svaghet VILKET var av ett något mindre slag... Myggor. Med tanke på att han varit snäll mot mig tidigare under dagen så vek jag mig snällt och tog med mig honom hem. 

Kan ju inte få med allt här så jag säger tack för mycket fina dagar av ditt sällskap. 




Har precis packat upp all skit ur väskan och nu ska det i nya saker igen. Drar nämligen till Öland imorgon och stannar till på Söndag. Det ser jag fram emot! har inte varit där på väääldigt länge.

xoxo / Barbiegris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0