Hemma igen...

Hemma igen efter en härlig middag på Kinan'. Tog dock inga kort. Vi var lika snygga!! Ungefär så kan jag beskriva det lite fint. Pratade om allt mellan himmel och jord. Men mest om annat än det som finns här i denna håla.  ;) 
Har haft lite ont i nacken idag, trodde det var från massagen förra veckan. Men si så var det icke! Har fått ont i rygg och ben nu. Känner mig ungefär som en gammal kärring. Tror det är infektioner i min kropp som inte riktigt vill ge sig. Dumma!! Nu när jag äntligen börjat jobba! Jag behöver verkligen alla pengar jag kan få nu eftersom jag har lite fina planer till vintern och ett X antal månader framöver. Men det är fortfarande en liten hemlis... Intressant va?

Har precis tagit tag i MR. Göteborg och sugit på han lite nu innan läggdags.
Imorgon är det en lite större dag än alla andra... Får se vad som händer då!



Sov så gott mina små fina

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahah samma gäller mig fan:)

hur e d me dig sötnos

2010-05-26 @ 11:48:59
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0