Tackar och Bockar

Hej och hå!

Jag brukar (eller ja, någon gång ibland när jag väl kommer ihåg) väga mig på en våg på jobbet. En såndär stor våg som sitter fast i marken. Jaaa! Jag tycker den är skitfrän fortfarande, jag har ju trots allt jobbat där i 3 år. ;)
iallafall, så vägde jag mig på den idag och den visade 56 kilo! Amagad!?!!?! Vad händer med min kropp? Jag kommer inte finnas kvar snart ifall det ska fortsätta såhär! Alkoholen vart tog du vägen?








Jag vill iallafall tacka den fruktansvärda sjukan jag haft i en månad, så fint kallad "Puss-sjukan".

P.s Jag är frisk nu så ni får (försöka) pussa mig hur mycket ni vill nu.



Kommentarer
Postat av: Madde

Det är bra med mig, trött bara! Haft en bra dag? Söt bild :DKram

2010-05-24 @ 18:21:14
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Yuki Yoursic

söt bild ^^

2010-05-26 @ 20:44:22
URL: http://yukiyoursic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0