Hemsk tidsuppfattning AB

Det känns som sju svåra år.  (fast det är närmare 30 timmar)

Jag har lite ont bakom tuttarna redan. I ryggen? Nej där emellan förstår du väl!

Just nu sitter jag och tänker på ifall du ens kommer ihåg mitt namn. Vad är detta? Gud så liten jag känner mig helt plötsligt och så fruktansvärt löjlig. Men jag vill bara ha dig här... (nu blir jag tårögd med) Har inte hört något från dig sedan 13.00 idag och jag tror att du har glömt mig redan. Vilken atentionwhore jag är! Fy mig! Det där måste jag bättra mig på. Inte sant? - JO!

Men vart ska jag börja?

♥ Jag har redan gått igenom de senaste sms:en och det gör mig lugn i ungefär 2 minuter sen sätter hjärnan igång igen. 

♥ Jag har skrivit ett sms FÖRST nu vid 21:00.. har inte svarat än och mitt hjärta slår så tungt. ÅÅÅHHHH! S du vet verkligen hur svårt det är för mig, så jag har gjort ett framsteg. *hehe*

♥ Har hur många gånger som helst sagt till mig själv: Det är en (1) dag det handlar om.... EN DAG!


Så pass mycket vet jag iallafall att det är sent nu och att jag borde sova. Måste ut med vovven först och skrika av mig lite kanske.

Att det ska vara så svårt att lita på någon.


Kommentarer
Postat av: stella

<3

2010-09-06 @ 22:50:02
URL: http://stellaruns.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

är det din kille du skickar med? :) Kika nyss in på din blogg. Han kanske bara inte sett meddelandet.

2010-09-07 @ 01:57:04
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0