25 Augusti 2011

Hej alla monsterdiggare!

En väldigt lugn dag för min del, eller ja. Dagen började med en försovning så det blev racerfart till jobbet i morse! Och alla vet att försovningar förstör en hel dag på jobbet. Eller hur?
Iallfall.. När jag slutade jobbet åkte jag raka vägen hem, vilket är väldigt ovanligt i mitt fall. Blir alltid att jag svänger förbi på en kaffe hos vännerna och snackar skit till 10 på kvällarna. Men riktigt skönt att ha varit hemma hela dagen. Har passat på att tvätta lite och fixa ordning med alla gamla grejer som ligger och skräpar. Då hittade jag massor av gamla kort på mig och vänner från när jag var i tonåren. Gud vad kul att kolla på!! 
Så fick jag ordning på min utväxt också så nu har jag inte en ful mörk rand i huvudet längre.
En liten promenad med Teddy blev det också. Grymt skönt att gå ute i skogen och bara andas in den friska luften. Det behövde jag, har haft en del att tänka på idag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0