Adventshelg.



Vilken underbar morgon! Kärleken gick ut för att köpa frukost och vad kommer han tillbaka med? Jo, en fin bukett röda rosor och en chipspåse.
Har precis varit iväg på en 25minutare i solariet. Mmm!  Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fin för nu är det dags för restaurangen på stan. Sen ska vi ta ett varv i alla affärer. Se ifall jag hittar något att julpynta lite med. Vi har stort behov av adventsljusstakar och stjärnor. Jag får bestämma alldeles själv. Underbart!

Puss puss på er mina små..
 

Kommentarer
Postat av: stella

Jag får också bestämma själv hur det ska se ut med julpynt. Och älskart. Trevlig advent fina!<3

2012-12-01 @ 18:41:40
URL: http://stellaruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0