Perioder i livet alltså!!

Just nu är jag i en period då jag vill köpa saker till lägenheten. Antar att det är för att jag vill få in lite av "mig" i min pojkes lägenhet. För det känns fortfarande inte som mitt hem.
Jag vill köpa inredning, all inredning som finns, soffa, bord, ljus, vaser, blommor, lampor, tavlor, prydnader... Ja ALLT! Det är så fruktansvärt fin lägenhet vi har, lägenhetshuset vi bor i är gammalt så de har fortfarande kvar det gamla i lägenheterna, det är sååå romantiskt och jag vill designa rummen efter det med massa ljusa och romantiska saker. jag tänker typ gammeldags rosa, ljusgrått och silver. Det skulle bli så himla snyggt.



Såhär ser det ut i lägenheten. Jag vill ta vara på hur fint det är.


Såhär vill jag ha det.






Kommentarer
Postat av: stella

älska detaljerna på taket hos er:)

2012-06-11 @ 19:35:03
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0