1:a advent

1:a advent har precis kommit till Oslo.


 


Eller iallfall till Oss på Conradis Gate. Eftersom vi inte kommer vara hemma till fjärde advent så får vi börja en vecka tidigare med att tända ljusen. Man vill ju inte bara tända tre och inte få tända det fjärde. Vi kommer åka till Sverige och fira jul med familjen så vi kommer inte vara hemma när man tänder fjärde ljuset. Det är ju faktiskt viktigt! haha traditionen att tända ljusen har alltid varit viktigt för mig.


Vi har precis fått ihop våra små leksaker vi fick i varsitt kinderägg. Min kille bad mig komma hem med någon liten överraskning idag. Så vad passar inte bättre än kinderägg? En kaffe på det blev det också. Himla fin Måndag måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0