07-10-12

Har precis fått i mig en lite frukost och nu sitter jag bara här och myser.
I fredags vart den födelsedagsfirande av en vän och det blev öl och att träffa massa nya människor. Det är alltid lika kul att träffa nya. Blev ganska sent så runt halv 4 drog vi oss hemåt, igår låg vi båda och var ganska så förstörda. Mer eller mindre... Det blev panpizzor till frukost och chips pch cola, senare på dagen blev jag piggare och drog ner till byn för lite shopping. Letar ju som sagt efter en jacka, men det blev ett par skinstövlar istället. Himla fina och behagliga.
Efter några timmar på stan träffade jag, min kille och en kompis, vi hamnade på en mongolisk restaurang. Blev buffé, helt okej. Men inte så bra som den buffén jag och min fina vän brukade gå till i Stockholm. Åh, jag vill ju ha den så! Kommer inte igår vad restauragen hette, men jag vill ha min buffé så! Den är den perfekta...

Nu ska jag mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0