2012 10 22




God morgon!

Efter en himla härlig och välbehövd helg har denna vecka startat! Har precis ätit mannagrynsgröt och kollat på Solsidan. Älskar den serien! Vaknade runt 10 och nu väntas det eftermiddagsjobb. Får se hur det gått under helgen med min nya tjej på jobbet.
Det är så skönt att veta att jag får sova lite längre än min kille när hans klocka ringer vid halv 7, men samtidigt är det lite hemskt. Får lite ångest av att han måste iväg så tidigt medan jag ligger kvar och myser i sängen. Dock är det himla tråkigt att jobba kväll så att man kommer hem till läggdags här hemma... Det händer ju inte allt för mycket om dagarna då.
Mamma ringde igår som vanlig. Undrade hur vi hade det och hur det har gått med tandblekningen. Ja, jag ska ju till tandläkaren den här veckan för en koll och lite information om hur det fungerar och så. Så efter denna vecka har jag antagligen fått en skenor och lite sprutor med blekningsklet. hihi det ska bli himla spännande! Tänkte kanske göra det första gången hemma hos mamma så att hon kan berätta och se så att jag gör rätt. Det blir ju en Sverige-helg om två veckor ungefär!! Dock kommer vi åka på fredageftermiddagen och hem på Söndagen så kommer bara bli en snabbis vi är hemma. Ska försöka hälsa på alla, men det är svårt när man bara har en hel dag.

Det ska bli skönt och kul att komma hem! Jag saknar alla!
 

Kommentarer
Postat av: sanna

Vantarna vart mupp så vet inte om fille får använda dem xD

Btw du får berätta sen hur det vart med tänderna, är sjukt sugen själv att göra det. Blir det i sverige eller?

2012-10-23 @ 08:09:18
URL: http://makemedangerous.blogg.se
Postat av: Bella

Jag saknar dig!

2012-10-26 @ 11:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0