Fredag i mitt hjärta <3

Woow!

Himla underbar känsla att det är Fredag, sitter just nu och äter en macka och dricker te. Det är fem snabba på jobbet och sen är det bara att njuta av resten av Fredagen... Åh jag har ingen aning om vad jag ska hitta på ikväll. Är antagligen ensam hemma för pojkarna ska jobba sent ikväll. Hmm.. Kanske kolla på någon serie.
Dock är det jobb imorgon igen. Kommer bli tre jobbhelger totalt. Det suger verkligen. Men cash is king och när jag jobbat klart imorgon så är det bara en helg till att jobba, sen är jag ledig nästa! Positiva tankar, Positiva tankar. Hehe

Mmmm.. Jag fick en shoppingkick igår på min rast så det blev två mysiga tröjor, en jättesöt halsduk, ett par vinröda tights och en ny väska! Ibland går det fort att shoppa! Det kanske jag kan passa på att visa efter jobbet.

Stay tuned..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0