Lördag... vad nu?

Jaha, då var det Lördag, ledig imorgon. Känns jävla skönt när man kommer hem och inser det. Skitkul! Men nu har jag lyckats sitta framför datorn i ungefär en timme och blickar redan framåt på kvällen. Jag förväntar mig så mycket av helgdagar. Nästan för mycket. Helgadagar borde ha iallafall 30 timmar / dyng så att man hinner med allt. Tex att sitta i baren till 2-3 och sen har man ändå flera timmar att sova utan att förstöra dagen efter. åh.. Gud, kan du göra så att det blir så...? Lite?.. Snälla? jag är nog inte ensam om att tycka att det skulle bli bäst så.

Känner inte för att bara sitta och bli tråkig och tjock här i lägenheten. Då blir jag hellre kul och tjock. resturanger och bärs (bajs på norska.. hihih) Det röstar jag för! Rolig och tjock är bäst!! hmm För vem äter egentligen en sallad på restaurang när det finns bearnaisesås och massa annat gott. ... .. te.x chilli cheese och sånt.


MMmmmmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0