Nya höstjackan?

Det är på stor tid att byta ut sommarjackan till höstjackan. Men vad är det för höstjacka man vill ha detta år? Jag har nog inte ens ägt någon på flera år. Har ju för det mesta flytt från norden när det börjat bli kallt. Denna vinter verkar det som att jag får stanna. BUHUU! Det känns ungefär som att jag är otrogen mitt asien, eller typ gör slut med det. Eller, det känns iallfall väldigt lustigt att inte åka till sommaren mitt i vintern. Lite ångest och dåligt samvete har jag. Jag hatar ju vintern... Hur ska jag klara mig? En vinterjacka och vinterkläder? hm.. . Vad är det för någonting då?

Kommentarer
Postat av: stella

hösten är mysig med sköna tröjor och fina halsdukar:)

2012-09-06 @ 11:35:41
URL: http://stellaruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0