Onsdag 26 September

Tusan vad månaderna går!
Snart är det ju för fasiken jul!! Bara tre månader kvar, och det känns som att det var slutet av Augusti nyss. Nu är det det ju slutet av September istället. Hmm.. Det börjar bli höst på riktigt i byn nu. Det är runt 10 grader varje dag och det blåser riktigt kallt. Jag har börjat använda halsduk och vantar. Brr!

Just nu har jag kollat klart på Svenska hollywoodfruar och Ensam mamma söker. Himla bra skitprogram det där!

Förresten.. Steve Angello ringde nyss och sa att han var trött på att ha en höggravid kvinna med ankläppar och sa att jag fick flytta in hos honom istället. Han hade tydligen sparkat ut henne och var mer redo för en äkta snygg swedish house m...Tes.



Innan jag drar till min framtida man och Hollywood så tar jag mig en liten sväng till solariet. Man kan ju inte komma dit alldeles genomskinlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0