Självklart!

Men hej!

Såhär ser det ut på min dator just nu.




Jag kan alltså aldrig ge mig... Slutar aldrig kolla och slutar aldrig drömma mig bort. Även att jag gick och solade så att jag var lite solbränd och fick typ solsting igår kväll så är jag inte mättad. Jag tänkte det skulle fungera. Åh, är det såhär det kommer vara resten av livet nu? Att man bara får drömma om sånthär? Då känner jag inget sug på det framtida livet alls. Hm.... Det är ju liksom svindyrt att åka, vi säger en månad, utomlands och samtidigt betala för en lägenhet man inte ens är i. ORÄTTVIST!!

Kan man få en sånhär dyr julklapp tror ni?

Nu ska jag sura lite till.....

Kommentarer
Postat av: beccafis

GAAAAAAH JAG VILL MED!! pung

2012-09-25 @ 08:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0