Morgon.. och klockan är 14.00

Photo: Startar idag med lite rens av det från jul ;) ska vara nyttigt för en har jag hört.
God morgon.. hehe idag blev det att ligga kvar i sängen lite för länge kanske. Gick väl upp vid halv tolv någon gång. Nu har jag precis fått i mig en drink detox som jag köpte igår. Man ska ta det på tom mage så det är ett glas innan frukost i sju dagar. I butiken sa de att det är något man ska göra en till två gånger om året. Det ska rensa ur slaggprodukter som ligger i tarmarna från fet mat. Man ska känan sig piggare, mindre stressad och några mer saker som jag inte kommer ihåg. Får helt enkelt se ifall jag känner av någon skillnad.
Ikväll blir det fest så ska snart hoppa in i duschen så att det blir gjort och senare ikväll göra mig ordning på riktigt. Ska bli kul att träffa massa nytt folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0