Gooodis!

Hej. Idag tänkte jag förmedla till alla er där ute..

Hur många kan ni vara som läser?
fem stycken dagligen kanske (hööhöö, poppis) 

Att jag förfasiken från och med idag, andra September, aldrig fram till julafton kommer äta en endaste liten godis, chips bit eller dricka någon läsk på vardagar! Så... Nu när jag sagt det så kan jag inte fuska!
Sen kommer jag väl försöka att gå ut och ta några rundor också. Men det kommer absolut inte bli varje dag. Det kan jag säga med handen på hjärtat. Först och främst det onyttiga bort från vardagen. PUNKT!

Puss ^^,

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag är på då! Får man till helgerna?

Svar: Absolut får man äta godis på helger :D Det är nästan ett måste! :)
Barbiegris

2013-09-02 @ 18:52:35
URL: http://makemedangerous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0