Tiden finns att göra sånt här..

Haha flickan har blivit så hes att hon knappt hörs. Jag vet att det kanske är någon här hemma som tycker det är lite halvskönt. *höhö* Men idag ska jag ta tag i att åka till läkaren så får vi se vad han säger.
Har två vänner här som haft lunginflammation, penicillin och morfin. Alltså det är ju inget jag skulle säga nej till vid detta laget. Får iallfall hoppas att det blir några vilodagar för jag är väldigt trött.

Blir säkert lite nätshopping som förgyller dagen. Jag har blivit lite indragen i den där hysterin med Victoria's Secret. Precis som alla andra. Vet inte om jag vill shoppa från internet nu, eller om jag kan vänta till slutet av resan i Thailand.
Sen blir man ju alltid så sugen på att köpa nya bikinis och nya t-shirts och klänningar m.m. Men av egen erfarenhet så blir det ju aldrig använt när man väl kommer dit och så köper man massa saker när man är på semestern iallafall. Får se om jag håller mig 


 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars lilla dig! Det går nog över tills du gifter dig! Krya på dig
Hälsningar äskas

2014-01-27 @ 22:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0