huuujedamej

visst, klockan är över 00:00 och det är nyårsafton... men se icke för mig. jag tar "gårdagen" nu.

1.2.3....
kom precis hem från byn. min dag har väl inte varit så speciellt händelserik, jobbat idag och efter det blev man bjuden på "förfest" inför nyårsafton. Ytterst trevligt folk och självklart så var **** där som förgyllde mina blå ögon ;) spelade några fighting-spel på X-boxet och ja... det gick väl sissådär. gitarr spelande av percy och richard, mycket begåvade pojkar!! och allmänt flummigt prat av alla de andra... Nu är jag lagom pömmsig och har precis gjort mig iordning för natten. imorgon är det en stor dag så måste vara utvilad och fin.. har för övrigt övervägt att ha klänning på mig (OMG) det är verkligen inte ofta det händer kan jag säga! men det är ju nyår och allt så man får väl bjuda på sig själv.

nyårsafton ser ut såhär:

* 18:00 - trerätters middag hos Sannas föräldrar

* (ca) 21:00 - Relaxen (bubbelpool och bastu)

* 00:00 träffa **** för att få en nyårskyss  (tihih)

* 1 Januari 00:01- ??? Det är då man röjer loss tills kroppen säger ifrån!



lite "huvudsnack" på det med så kan jag allt sova:

åh blev så besviken från en början, trodde det nästan var över.. (eller ja, det lilla som fanns) men så missar jag dig på 8 minuter och lyckas köra hem på (troligtvis) det snabbaste möjliga sätt genom tiderna FÖRSTÅS just denna gång bara för att du självklart ville ha mig nära. attans! men fick ett fint samtal på cirka 10 minuter och dem kommer jag sova gott på inatt. ^^, Du är bara för söt du din lilla rackare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0