tjo flöjt!

Har fått några frågor och skit på kommentarer så tänkte väl lite fint svara på dem...

Det jag längtar till just nu är självklart min en månad långa resa jag tar till Thailand den 10 februari till 11 mars åker dit tillsammans med min mormor som ska dit. så ska bo hos henne de två första veckorna på koh lanta. och efter det så kommer hennes man så då tänkte jag bosätta mig på något annat ställe och då hoppas jag på att spendera några fina dagar tillsammans med en viss MR som också drar till Thailand i början av året.
JAMJAM!








Och sen fick jag en fråga om vad som var min finaste julklapp detta året...
Ja, vad kan man säga? Pengar är ju aldrig fel ;) sen har jag allt fått några fina pussar från MR de är nog de mest oslagbara jag fått på en lääänngre tid. WAAAHH!


hoppas det dög som svar va fan?!?!

OCH... så lite update förstås.

Kom precis hem från gårdagens fina festande, det är livsafarligt att vara med pojkarna och festa, lärde mig för övrigt att shota tequila "på deras sätt". LIVSFARLIGT, Spriten smakade inte ett piss. och där tog min natt slut....
Nää skämt om slidor..  kvällen var fruktansvärt trevlig och kjag fick reda på väldigt intressanta saker gällande mig själv faktiskt. ^^ oootroligt.
idag blir det verkligen att dega sööönder!! Skas hoppa i badkaret snart och somna lite tänkte jag.


jag är skitglad iaf.... SYND!!! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0