boom boom poow

Alltså, jag har tänkt på en sak jävligt mycket... eller ja ibland.
tänker folk på vad de sätter på för musik när man är i närheten
för att det de sjunger i den kanske är en vink på något sätt?
är det bara jag som kan börja tänka på sånt ibland?
Man kan ju faktiskt bli påverkad av vad man väljer
för musik när man är i olika situationer..
Är man på väg till en fest så sätter man ju inte på lugna låtar direkt.
Då är det ju tex "i gotta feeling" med BEP.
hm... Jag och S tex. vi är alltid ur-flippade och vad lyssnar vi på?...
JO... Trance, Hardstyle och Psytrance. Det är ju "oss".
blääh just nu tänker jag bara på en låt. och det får mig inte på ett bra humör iaf.
nu lägger jag upp denna låt ^^,



Kommentarer
Postat av: sääna

milajk going nuts :P

2010-04-11 @ 17:15:13
URL: http://makemedangerous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0