down with the sickness.

Hatar sjukhus, hatar doktorer och sjuksköterskor...
Men de vill ju bara väl..
PPFFTT!
det första jag fick var en nål i fingret så att jag bloodade *ajsiing*
och sen fick jag sitta och vänta och vänta och vänta, tog säkert 2 minuter!
Sen kom doktorn och vad tror ni han gör. Trycker in en pinne i halsen och
trycker på min hals.
Doktor: har du ont här?
Tesen: wooaaammmaaah!!
Sen fick jag ett recept på penicillin, det var tydligen ingen idé att operera för man var tvungen att ha gått på penicillin fem gånger på ett år. Och shit, det var ju typ så många gånger jag gick på det då jag hade såna förbannade problem. Men det var tydligen för "länge" sedan som det hette. Så nu när jag blivit "vuxen" så växer tydligen halsproblem bort. Jaha?
Ja han är ju doktor så han vet väl vad han pratar om.
Snäll som jag är så betalade jag 200:- och tackade för mig drog iväg till Apoteket
och så var jag ju tvungen att köpa lite "tröstgodis" på ica med ^^
Så nu mår jag lite bättre, bara jag hittar en bra film så är resten av dagen räddad.

Kommentarer
Postat av: sääna

och en fanna ^^,

2010-04-12 @ 19:40:56
URL: http://makemedangerous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0