förbannade ....

jaha nä då hade skaftet till "doktor" skrivit ett BREV ist för att ringa till mig idag. fy fan vilken jävla idiot.
hur i helvete är det meningen att jag ska kunna ställa frågor osv genom ett jävla brev
och framför allt be om ett läkarintyg?
fy fan, trodde det krävdes mer av läkare nu för tiden. fy faan...
ringde och var lagom förbannad så imorgon ska MIN doktor ringa mig iallafall!
och inte som att det räckte... näähråå. då ska chefen börja klaga om att han inte vill
betala min sjukledighet PÅ GRUND AV att jag är vikarie till en som redan är sjukskriven.
bleeh.. jag tar en promenad i mörkret nu, för nu ska det fan ta mej ut!!
IDAG: det har inte hänt ett skit egentligen.....


för övrigt, vem kommer ihåg att gratta mig idag för att jag har namnsdag?

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hejhej!

Jag har just skrivit ihop ett diskussions-inlägg i min blogg angående tattoo's.

Jag har själv tatueringar och tycker det är sjukt snyggt!



vad tycker du om tatueringar - hiss eller diss?

Har du någon tattoo?

Om du har det har den någon speciell betydelse?



Kika gärna in i min blogg och lämna ett avtryck i detta inlägg: http://saabiina.blogg.se/2010/april/26-april-10-diskussions-inlagg-12.html



jag kommer senare att skriva ihop en liten sammanfattning där jag länkar personer med tatueringar - om de skickar en bild på den till mig som jag då lägger upp och länkar genom - eller om någon lämnar en lite fyndig kommentar ;)

Tack på förhand!

Kram /sabina & Leon

2010-04-27 @ 00:01:00
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Robin @ baconost.se

Det kommer fler tävlingar! We promise! ;D Och dagens ord försvann.

2010-04-27 @ 11:09:09
URL: http://baconost.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0