hola.

har precis släppt av tjejerna vid harrys och kommit hem och lagt mig i sängen. Ni fattar inte hur skönt det är! känner nu att jag aldrig skulle palla att vara där. Helt slut är jag. men kan förstås ändå inte slita mig från datorn ;)
Bryggan var precis så gott och fint jag hade tänkt mig. Vi var åtta tjejer som satt och snackade skit och skrattade. Precis så det ska vara! Efter en god middag drog vi tillbaka till B och där blev vi bjudna på tårta och myste massa. Det blev självklart brittan som spelades och självklart så måste jag bara upp och göra några moves, dock ska jag inte röra mig för mycket och det kände jag verkligen av. sträckte något i magen tror jag :/ Dumma svanhopp! Blir ju lite skraj nu bara för att de har sagt att jag verkligen ska ta det lugnt då jag kan gå av i magen annars. Men det är nog inte så farligt, ifall jag inte tänker på det. Skulle nog känts likadant ifall jag var frisk. Men denna kväll har jag varit ovanliggt pigg, tjejerna gör mig nog frisk tror jag. Har verkligen saknat att leka med er! <3
Nu ligger jag som sagt här i sängen med sista snusen för kvällen. Blir nog att sova nu, finns inte mycket kul att göra en fredagskväll utan alkohol klockan halv 2 :P
Får se ifall jag känner att jag är något bättre imorgon, ni kanske har fått mig att friskna till !?!? HOPPAS!
Puss på er mina godingar och tack för en underbar kväll.
Natti natti, sov så gott och dröm sköna drömmar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0